2019-ի փետրվարը սկսվեց համադպրոցական միջոցառմամբ։ Փետրվարի 1-ին «Այբ» դպրոցի բոլոր 12 հասարակական թիմերը հավաքվել էին իրենց գործունեությունը մնացյալ թիմերին, տնօրենությանը և, իհարկե, դպրոցի նորեկներին ներկայացնելու նպատակով։
Միջոցառումը սկսվեց բոլոր թիմերի համակարգող Արմինե Բաբայանի խոսքով․ «Մեզնից յուրաքանչյուրը թե՛ արագահաս է, թե՛ հոգատար, թե՛ հյուրընկալ»։
Հերթականությամբ ներկայացան բոլոր հասարակական թիմերը։
Գործառույթ՝ լուծել տեխնիկական խնդիրները, կազմակերպել տեխնիկական պատրաստությունները միջոցառումների ժամանակ, կազմել հեղինակային նախագծեր առցանց խաղերի ձևաչափով
Գործառույթ՝ հոգ տանել դպրոցի, շրջակա միջավայրի մասին, կազմակերպել ներդպրոցական և արտադպրոցական միջոցառումներ աղբահավաքի, ծառատունկի ձևաչափով՝ խրախուսելով մյուսներին
Գործառույթ՝ լուսաբանել դպրոցի հետ կապված միջոցառումները, լուսանկարել և տեսանկարահանել դրանք՝ մշտապես տեղեկացված պահելով հանրությանը
Գործառույթ՝ օգնել աշակերտներին ապագա մասնագիտության, համալսարանի ընտրության, կրթաթոշակների հայթայթման գործում
Գործառույթ՝ օգտագործելով աշակերտների հեղինակային աշխատանքները՝ հասարակությանը ճանաչելի դարձնել թե՛ այբական, թե՛ ազգային մշակույթը
Գործառույթ՝ սահմանել խնայողություններ, կանխել շրջակա միջավայրում պլաստիկի, պոլիէթիլենի, թղթի և այլ նյութերի չարաշահումը, հետևողական լինել դրանց վերամշակմանը՝ խրախուսելով մյուսներին խնայել
Գործառույթ՝ հատուկ հյուրերին և դիմորդներին արժանվույնս ներկայացնել դպրոցը, իրականացնել բաց դռների օրերի միջոցառումներ, ինչպես նաև կատարել արտահերթ շրջայցեր
Գործառույթ՝ հետևողական լինել գրադարանի նկատմամբ, ստեղծագործել՝ ավելացնելով գրադարանի գրականությունը հեղինակային գործերով, և խրախուսել մյուսներին ընթերցանությամբ զբաղվել
Գործառույթ՝ աշակերտների մեջ զարգացնել բանավիճելու հմտություններ
Գործառույթ՝ արտակարգ իրավիճակներում ցուցաբերել ֆիզիկական աջակցություն իրերի տեղափոխման, վերանորոգումների ժամանակ
Գործառույթ զարգացնել սպորտային գիտելիքները, ծանոթանալ սպորտի պատմությանը, ներկայացնել դպրոցը մրցումների ժամանակ որպես թիմ
Գործառույթ՝ օգնել միջին դպրոցի 3-6-րդ դասարանների աշակերտներին դասապատրաստման գործում
Հարկ է նշել, որ թիմերի նպատակը հասարակական ծառայության ժամեր կուտակելը չէ, այլ, պատասխանատվություն կրելով և առարկայական գիտելիքները գործածելով, հանրօգուտ գործ կատարելը, որը միաժամանակ կզարգացնի մի շարք հմտություններ։
Գոհարիկ Ադամյան (11-րդ դասարան)